Iberdrola inicia a València una nova edició de les Jornades de l'Accionista

Iberdrola junta d'accionistes a València
JOSE JORDAN
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 15 abril 2026 17:26

    VALÈNCIA, 15 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Iberdrola ha engegat a València una nova edició de les Jornades de l'Accionista, una sèrie de trobades presencials que es va a celebrar en diferents ciutats d'Espanya abans de la Junta General prevista per al pròxim 29 de maig.

    El Grup ha triplicat el nombre de ciutats en les quals tindran lloc estes trobades per a reforçar la seua aposta per la involucración dels seus accionistes i per una relació de proximitat i escolta activa amb ells, ha indicat l'entitat en un comunicat.

   Després de València les Jornades continuaran el 21 d'abril a Saragossa, el 23 d'abril a Sant Sebastià, el 5 de maig a Pamplona, el 13 de maig a Madrid i el 26 de maig a Bilbao. Partint de l'experiència d'altres anys, Iberdrola preveu congregar en total a més de 2.000 accionistes.

    En el marc de la celebració del 125 aniversari de la companyia, l'equip de Relació amb Inversors ha presentat als accionistes valencians en l'hotel The Westin les claus que han consolidat a Iberdrola com un referent mundial, detallant la profunda transformació escomesa en els últims 25 anys, les principals magnituds del seu Pla Estratègic fins al 2028 i el sòlid acompliment registrat en l'exercici 2025, en el qual la companyia va tornar a aconseguir un benefici rècord, superior als 6.200 milions d'euros.

    Les Jornades de l'Accionista s'han consolidat com un espai de diàleg directe entre la companyia i els seus accionistes en el qual poden conèixer de primera mà les fites que estan marcant l'evolució d'Iberdrola, interactuar amb l'equip directiu i, al mateix temps, participar a distància en la Junta General i arreplegar el tradicional obsequi commemoratiu.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press