Rober Solsona - Europa Press - Archivo
VALNCIA, 3 Jul. (EUROPA PRESS) -
La Comunitat Valenciana va rebre un total d'1.152.053 turistes internacionals durant el mes de maig, la qual cosa suposa un increment del 15,06% respecte al mateix mes de l'any anterior, amb una despesa d'1.330,92 milions, un 29,07% més, segons les últimes dades publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
Es tracta de la millor dada d'arribades de turistes internacionals i el millor quant a despesa en un mes de maig a la regió de la srie histrica.
De mitjana, cada turista que va visitar la comunitat va gastar al dia 137 euros al maig, un 4,69% més que el mateix mes de l'any anterior, i va romandre 8,44 dia a la Comunitat Valenciana. En total, la despesa mitjana per persona es va situar en 1.155 euros, un 12,18% més que al maig de l'any anterior.
En el que va d'any fins a maig, 4.189.742 turistes han visitat la Comunitat Valenciana (+20,02%) i han deixat una despesa a la regió de 5.033,3 milions d'euros (+28,31%).
Per comunitats, la regió més visitada va ser Catalunya amb el 22,02% del total de turistes internacionals que van viatjar al país, seguida de Balears (21,58%) i Andalusia (14,57%).