Les víctimes de la dana es manifestaran dissabte 31 d'octubre en el segon aniversari amb el lema 'Mazón a presó'

Les víctimes de la dana es manifestaran el dissabte 31 en el segon aniversari amb el lema 'Mazón a presó'
VÍCTIMES DE LA DANA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 2 octubre 2026 13:23

   VALÈNCIA, 2 Oct. (EUROPA PRESS) -

   Les associacions de víctimes de la dana han convocat una manifestació a València dissabte 31 d'octubre pel segon aniversari de la catàstrofe que va provocar 233 morts el 29 d'octubre del 2024.

   La convocatòria porta de nou el lema 'Mazón a presó', contra la gestió de la dana per part de l'expresident de la Generalitat i actual diputat del PP en Les Corts, Carlos Mazón.

   Segons el cartell distribuït per les entitats, la manifestació tindrà lloc el dissabte 31 a partir de les 18 hores en la plaça de la Verge de València. Es convoca a tots els moviments socials de la Comunitat Valenciana.

   Les associacions convocants oferiran més detalls sobre la manifestació en una roda de premsa divendres 16 en l'Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC) de València.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press