La província d'Alacant, en alerta groga: es preveuen ratxes de vent molt forts en el litoral

Archivo - Arxiu - La Comunitat clareja amb inervalos nuvolosos
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 3 marzo 2026 10:03

   VALÈNCIA, 3 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La província d'Alacant es troba este dimarts en alerta groga perquè es preveuen ratxes de vent del nord-est molt forts en el litoral i a sotavent de les serres, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

   Així mateix, el cel estarà esta jornada nuvolós i hi haurà pols en suspensió, han indicat les mateixes fonts, que han apuntat que s'esperen precipitacions febles i persistents en el sud de València i nord d'Alacant i no es descarten de forma dispersa en la resta de la comunitat, excepte en el sud d'Alacant.

   Per la seua banda, les temperatures mínimes pujaran, de forma notable en punts del litoral i prelitoral; mentre que les màximes baixaran en el nord d'Alacant, pujaran en el sud d'Alacant i no hi haurà canvis en la resta de l'autonomia.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press