Set atesos per inhalació de fum en l'incendi d'un edifici del centre d'Alacant

Archivo - Arxiu - Vehicles de bombers de l'Ajuntament d'Alacant
AYUNTAMIENTO DE ALICANTE - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 4 marzo 2026 15:55

   ALACANT, 4 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Set persones, entre les quals hi ha un home de 63 anys i una dona de 71, han sigut ateses per inhalació de fum a conseqüència de l'incendi declarat poc després de les 21.00 hores d'este dimarts en un edifici de l'avinguda Alfonso X El Sabio, en el centre de la ciutat d'Alacant.

   Fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) han apuntat este dimecres que els assistits van ser traslladats en ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant, per a continuar amb les valoracions mèdiques.

   Per la seua banda, l'Ajuntament d'Alacant ha assenyalat que, segons la Policia Local, el foc es va iniciar en una borsa de brossa en el primer pis i es va propagar al segon, tercer i cambra a través d'uns pals de fusta que els comuniquen. A conseqüència del fum, van ser desallotjats diversos inquilins.

   L'incendi va quedar controlat sobre les 22.15 i en les tasques d'extinció van arribar a participar 16 bombers i 14 agents de la Policia Local. Durant la intervenció, es va haver de tallar el trànsit en el sentit Estels-avinguda de Jaime II, amb autorització de trànsit per a l'autobús urbà.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press