Bankia s'estructura entorn de tres àrees i fitxa als exdirectius de BBVA José Sevilla i Antonio Ortega

Francisco Verdú, Consejero Delegado De Bankia
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: miércoles, 16 mayo 2012 17:25

MADRID 16 May. (EUROPA PRESS) -

El consell d'administració de Bankia ha aprovat este dimecres el disseny d'una nova estructura organitzativa entorn de tres àrees, dues d'elles de nova constitució, que depenen directament del president de l'entitat, José Ignacio Goirigolzarri, i per a les que ha fitxat als seus excompanys en BBVA José Sevilla i Antonio Ortega, que se sumen a la qual encapçalarà l'actual conseller delegat, Francisco Verdú, qui manté així el seu càrrec.

En concret, la primera àrea, sota la direcció de Verdú, s'ocuparà de les xarxes comercials de particulars i dels negocis majoristes, i buscarà proporcionar als clients un servici "pròxim i de qualitat", ha informat l'entitat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

La segona, de nova constitució, és la direcció general de presidència, al front de la qual se situa José Sevilla, que abraçarà responsabilitats en les àrees financera, de riscos, participades i presidència. El seu objectiu és reforçar la rendibilitat del balanç del banc "com element essencial per a una major creació de valor per a l'accionista.

La tercera àrea, també de nova constitució, és la direcció general de Persones, Mitjans i Tecnologia, que encapçalarà Antonio Ortega. El seu objectiu és impulsar l'eficiència de l'organització, promoguda amb criteris de racionalitat i innovació tecnològica, i el desenvolupament professional dels equips.

Goirigolzarri ha indicat que les senyes d'identitat del banc es basaran en els principis de proximitat i servici als clients; responsabilitat i professionalitat, i creació de valor per als accionistes.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press