El Consell celebra que la producció del nou model de Ford obri "una nova era a Almussafes"

Es posa a la disposició de l'empresa i els sindicats per a la formació i adaptació de la plantilla

Archivo - Arxiu - La consellera d'Innovació, Indústria, Comer i Turisme, Nuria Montes
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 10 mayo 2024 15:13

   VALNCIA, 10 May. (EUROPA PRESS) -

   La consellera d'Innovació, Indústria, Comer i Turisme, Nuria Montes, ha qualificat de "molt bona notícia que Ford haja anunciat que la factoria d'Almussafes fabricar 300.000 vehicles a l'any d'un nou model de cotxe a partir del 2027". Al seu judici, l'anunci suposa obrir "una nova era a Almussafes".

   Montes ha assenyalat que aquesta producció requerir d'un important esfor d'adaptació, tant de la factoria com de la seua plantilla, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

   En aquest sentit, la Conselleria s'ha posat a disposició tant de l'adrea de la planta com del seu Comit d'empresa per a treballar conjuntament durant el període transitori que s'obri des d'ara fins al llanament del nou vehicle, previst para intervinguts del 2027.

   En concret, Montes ha subratllat la importncia de treballar en la formació i la capacitació de la plantilla que far realitat la fabricació d'aquest nou cotxe que, segons el Comit d'empresa no ser 100 % elctric per garantir més crrega de treball.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press