Ferits quatre ciclistes, tres d'ells greus, atropellats per un cotxe a la CV-925 a Oriola

Archivo - Hospital del Baix Segura, en una imatge d'arxiu
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 9 abril 2026 10:50

   ALACANT, 9 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Quatre ciclistes han resultat ferits, tres d'ells amb caràcter greu, en ser atropellats per un cotxe a la carretera CV-925 al pas per la localitat alacantina d'Oriola.

   El sinistre va tindre lloc dimecres, cap a les 15.30 hores, al quilòmetre 9 de la CV-925, on el grup de ciclistes va ser atropellat per un turisme, informen fonts de la Guàrdia Civil.

   Els ciclistes ferits greus tenen entre 50 i 60 anys. Dos d'ells van ser traslladats a l'Hospital del Baix Segura, a Oriola, per policontusions, mentre un altre d'ells va ser derivat a l'Hospital del Vinalopó a Elx amb traumatisme cranioencefàlic, detalla el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

    En l'operatiu en la carretera de Torremendo, en direcció al Pilar de la Foradada (Alacant), van participar dos ambulàncies SAMU, un suport vital bàsic (SVB) i una unitat de transport no assistencial (TNA).

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press