Flores (Vox) crida "tocacollons" i "nazi" a González (Sumar) al·legant que són insults que va rebre el company expulat

Missatge del diputat Carlos Flores (Vox) cridant "tocacollons"  "nazi" a un altre de Sumar
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 15 abril 2026 15:52

   MADRID, 15 Abr. (EUROPA PRESS) -

   El diputat de Vox Carlos Flores Juberías ha usat el seu compte en la xarxa social X per a ratllar de "tocacollons" i de "nazi" al parlamentari de Sumar Nahuel González, al·legant que estos mateixos insults van ser rebuts pel seu company José María Sánchez García abans de ser expulsat este dimarts de l'hemicicle per encarar-se amb una lletrada i amb la presidència de la Càmera.

   En la mateixa xarxa social, Nahuel González va comentar l'episodi de Sánchez García assegurant que havia sigut expulsat del ple per "violent" i va dir no recordar un altre precedent d'un palamentari envaint la zona de la presidència del Congrés.

   "Tu el que eres és un tocacollons, un ignorant, un assassí i --de propina-- un nazi", li va respondre Carlos Flores al·legant que "són les mateixes quatre coses que el teu col·lega Salvador (ERC) li ha etzibat al meu company José María Sánchez".

   Segons Carlos Flores, el diputat de Sumar i d'IU es va a "engolir ahorita mateix" estos insults "sense rechistar". "Perquè alçar-te i demanar la paraula és de fatxes, i sol·licitar l'empara dels lletrats i la Presidenta de la Càmera és de violents", ha afegit, justificant l'actuació de José María Sánchez.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press