VALÈNCIA, 1 Sep. (EUROPA PRESS) -
La Comunitat Valenciana dona la benvinguda al mes de setembre amb una jornada tranquil·la des del punt meteorològic, ja que no s'esperen fenòmens significatius, segons la predicció d'Aemet.
El cel estarà poc nuvolós en general, amb nuvolositat d'evolució diürna al terç nord, on no descarta algun ruixat ocasionalment amb tempesta a la vesprada.
Quant a les temperatures mínimes, no experimentaran grans canvis, mentre que les màximes aniran en descens a tot l'interior i a la meitat sud de València. Per la seua banda, els termòmetres pujaran al litoral sud d'Alacant i es mantindran sense canvis a la resta.
A la ciutat d'Alacant els valors oscil·laran entre els 24 i els 35 graus; a Castelló de la Plana, entre els 20 i els 31 i a València, entre 22 i 32.
El vent bufarà fluix a moderat de l'oest i nord-oest, girant a la vesprada a component est al litoral.