El transport urbà per autobús augmenta un 1,8% al maig a la Comunitat

Archivo - Arxiu - Un autobús a València
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 10 julio 2025 12:32

   VALÈNCIA, 10 Jul. (EUROPA PRESS) -

   El nombre de viatgers en transport urbà per autobús va pujar un 1,8% al maig a la Comunitat Valenciana respecte al mateix període de l'any anterior fins a registrar una xifra de 17.215.000 passatgers, enfront d'un augment del 4,6% a nivell nacional, segons dades publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).

   L'evolució del transport urbà per autobús va ser positiu en totes les comunitats autònomes sobre les quals informa l'INE amb País Basc (+26,2%), Andalusia (+9,9%) i Astúries (+7,9%) al capdavant, excepte a Aragó on va caure un 0,2%.

    A fi de mantenir el secret estadístic, no es publiquen les dades de les comunitats autònomes d'Illes Balears, Cantàbria, Comunitat Foral de Navarra i La Rioja i de les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla.

   A València, un total de 8,2 milions de viatgers van usar el metre (un -11,5% interanual) i altres 10,86 milions (2,8% interanual), l'autobús.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià