VALÈNCIA 28 Jul. (EUROPA PRESS) -
Una cafeteria de Manises (València) ha volgut donar suport a la causa que des de fa anys defen l'Associació de Celíacs de la Comunitat Valenciana, Acecova, de fer més fàcil el dia a dia als qui patixen la malaltia llançant un menú per a eixes persones, han informat fonts municipals en un comunicat.
L'objectiu de la iniciativa és que els celíacs puguen eixir amb normalitat a sopar o menjar amb els amics sense haver de privar-se o cenyir-se a una carta de menú escassa. "Volem que no noten la diferència i que puguen gaudir d'unes tapes o un entrepà igual que la resta de persones que compartixen la taula amb ells i a un preu assequible", explica la propietària de la cafeteria Sabores, Ana Sanchís.
L'establiment, que organitza sopars divendres i dissabtes, oferix un ampli menú que podran degustar les persones celíaques. "Solen estar cansats de menjar sempre el mateix quan estan fora de casa i sempre amb la por de com s'ha cuidat la preparació dels plats".
Per això, el local proposa una carta molt àmplia, on poden assaborir entrepans amb un pa especial o tapes tan tradicionals com croquetes elaborades especialment per a ells, paelles amb foie o sípia.