Camps insisix que la CAM serà la que prengui les decisions sobre una fusió o SIP i es mostra segur que encertaran

Europa Press C. Valenciana
Actualizado: jueves, 11 marzo 2010 16:53

ALACANT 11 Mar. (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat valenciana, Francesc Camps, ha insistit hui que la decisió sobre una possible fusió o SIP de Caja Mediterráneo (CAM) és "responsabilitat dels òrgans de direcció de la CAM", i alhora s'ha mostrat "convençut que encertaran" en les seues actuacions, siguin les que siguen.

Després de la junta directiva de Confederació Empresarial de la Província d'Alacant (COEPA), a la qual també va assistir el president de Caja Mediterráneo (CAM), Modest Crespo, el cap del Consell, preguntat pels mitjans de comunicació, ha confirmat que en la reunió havien parlat d'"esta qüestió".

"He dit el que sempre he dit, és responsabilitat dels òrgans de direcció de la CAM", ha dit Camps. Segons la seua opinió, l'entitat té "al millor president possible i al millor equip possible al capdavant de la CAM", pel que ha argumentat que ells "sabran el que han de fer en cada moment". "Estic convençut que encertaran", ha postil·lat.

Per la seua banda, el president de la patronal alacantina, Rafael Martínez-Berna, preguntat pel mateix tema, ha indicat que COEPA "no ha variat en cap moment la seua posició", que es basa que la decisió d'una possible fusió "siga a cada moment tècnica, econòmica i financera".

A més, segons ha dit, "com opció, el que als empresaris de la província els agradaria" és que les dos entitats foren independents perquè consideren que dóna "una major pluralitat i diversitat a les empreses de la província".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press