Aviso: Esta noticia tiene más de un año. Última actualización: 14/04/2009 15:50

El desenvolupament humà, el pensament positiu i l'humor centraran la primera reunió del Fòrum del Canvi a València

   El pensament positiu, l'humor i el desenvolupament humà seran els eixos centrals de la primera reunió 'Desde Mí, del Foro del Cambio Individual al Cambio Global', que es farà a València els dies 27, 28 i 29 d'abril en la Fundació Universitat i Empresa de la Universitat de València, han avançat hui els responsables de la iniciativa en un comunicat.

   Per a debatre com estos tres àmbits que poden ajudar a propiciar el canvi individual, l'ONGD Cerai i la gestora cultural Com l'Aigua, coorganizadors del fòrum, portaran a València a algunes de les "més destacades" personalitats nacionals en estos aspectes culturals, filosòfics i psicològics, han subratllat les mateixes fonts.

   D'entre les més de 60 personalitats nacionals i internacionals que acudiran a València com motiu d'aquesta primera reunió de Fòrum, figuren noms com el de Carlos Taibo, filòsofs i psicòlegs del renom internacional com la política Carolina Punset, Eduardo Jaúregui, l'artista Tonino i Juan García Cerrada; psicoterapeutes com Eduardo Roselló i Charo Altabe; experts en intel·ligència emocional i coaching com José Luis Menéndez, Lupita Voilo, Alain Manzano i Raimon Samsó.

   La reunió servirà per a reunir a València a experts en risoteràpia com Arthur Verburg, Maribel Riezu i Rafael Ubal López; en creativitat com Marga Iñiguez, Juan Pablo Bustamante o Miguel Herrero Uceda, responsables de pàgines webs de referència en esta matèria com Neuronilla (Guzmán López i David Diez Sánchez) o Creoma (Jesús Gil de Rozas).

   Tampoc faltaran a la cita personalitats com Jordi Grané, cofundador de la consultoria Drala, Pepa Kern, fundadora de l'institut que porta el seu nom; Pablo López Fuentes, especialista en curació pel Pensament; Jean W. Lescouflair, psicoterapeuta, sexòleg i somatoterapeuta; i Pep Martí, considerat el primer pagès biològic de la Comunitat Valenciana.

   'Desde Mí' analitzarà en la primera jornada del 27 d'abril les noves eines per ser i estar millor. La segona jornada del dia 28 analitzarà com canviar des de la positivitat, l'optimisme i l'humor. El dia 29 d'abril tindrà la tercera i última jornada en la qual es debatrà sobre creativitat. Este primer esdeveniment s'acabarà amb un fòrum de fòrums que tindrà lloc en La Nau de la Universitat de València.

   El Fòrum del Canvi Individual al Canvi Global compte entre els seus patrocinadors amb el l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (Aecid), la Conselleria d' Inmigració i Ciutadania i Promoció Agroalimentària de Qualitat de la Comunitat Valenciana (Proava).

Ofrecido por
El vídeo comenzará después de 31 segundos de publicidad.
Portal Turismo
 
la actualidad más visitada en www.europapress.es
Clegg: los políticos compitieron para "hacer reverencias" a Murdoch Pastor reclama que España y Latinoamérica "fortalezcan vínculos" López (PSOE), sobre la posibilidad de crear una comisión de investigación sobre Bankia: "Ya veremos cómo acaba esto"

www.europapress.es es el portal de actualidad y noticias de la Agencia Europa Press. Publicación digital auditada por OJD.
© 2012 Europa Press. Está expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de todo o parte de los contenidos de esta web sin su previo y expreso consentimiento.