Garzón.- El TS demana a la Guàrdia Civil que realitze un informe sobre l'origen dels ingressos de Garzón el 2005 i 2006

Europa Press C. Valenciana
Actualizado: jueves, 9 septiembre 2010 15:38

MADRID 9 Sep. (EUROPA PRESS) -

El magistrat del Tribunal Suprem Manuel Marchena ha ordenat este dijous a la Unitat Tècnica de la policia Judicial de la Guàrdia Civil que realitze un informe sobre l'"origen, persona, organisme o entitat pagadora de tots els ingressos percebuts pel jutge Baltasar Garzón entre l'1 de març del 2005 i el 30 de juliol del 2006", que ha estat el període en el qual el suspés jutge de l'Audiència Nacional va organitzar diversos cursos a la Universitat de Nova York, mentre gaudia d'un permís d'estudis.

Esta petició s'emmarca en la instrucció que el magistrat Marchena realitza arran de la querella presentada contra Garzón pels presumptes delictes de suborn i prevaricació, que podria haver comés en relació amb la direcció dels citats cursos.

La decisió del Tribunal Suprem es realitza segons assenyala la part de la interlocutòria dispositiva dictada este dijous per Marchena "en vista dels comptes corrents" del magistrat, així com dels seus dipòsits bancaris, declaracions tributàries i en el seu cas participació en societats civils o mercantils.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press