Municipis de la Comunitat han registrat temperatures de fins a -6èC la matinada passada

Europa Press C. Valenciana
Actualizado: jueves, 11 marzo 2010 19:01

VALÈNCIA 11 Mar. (EUROPA PRESS) -

Diversos municipis de la Comunitat han registrat temperatures baixes durant la matinada passada, que en alguns casos, han baixat fins a -6éC de mínima, segons han informat a Europa Press fonts de l'Agència Estatal de Meteorologia.

En concret, al municipi valencià d'Utiel els termòmetres han caigut fins a -6éC la passada nit, mentre que a Castellfort (Castelló) s'han registrat -5éC de mínima. De la mateixa manera, a la província d'Alacant s'han donat temperatures de -3rC al Pinòs, o 0º a Xàbia.

Pel que fa a municipis valencians, destaquen les mínimes aconseguides a Manises (-1rC) o Xàtiva (0ºC). Pel que fa a les capitals de província, a Castelló les mínimes de la matinada han estat 1rC, a Alacant 2nC i a València 3rC.

Per als pròxims dies s'espera que les temperatures es mantinguen sense canvis, com a mínim, fins al diumenge. Dilluns, les previsions apunten que les temperatures màximes estaran en lleugers ascens, i les mínimes seguiran sense canvis, segons les mateixes fonts.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press