VALÈNCIA 3 Ene. (EUROPA PRESS) -
El nombre de víctimes mortals en accidents de trànsit a les carreteres de la Comunitat Valenciana el 2010 ha baixat un 16,7% respecte al 2009. Enguany s'han registrat un total de 140 víctimes, 28 menys que l'any passat. A més, este descens és superior al qual es produïx en el conjunt del territori espanyol, amb un 9,1%, segons ha informat Delegació de Govern en un comunicat.
La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Ana Botella, ha valorat estes xifres i ha assenyalat que "no cal perdre de vista que darrere de cada número hi ha una persona i famílies", ha assegurat.
Segons la delegada, aquest descens en el nombre de morts és el més important que s'ha produït en els últims 20 anys i reflectix "la política del Govern d'Espanya en campanyes d'informació, conscienciació, en una millora de les infraestructures a la Comunitat Valenciana", ha dit.
Tot i aquestes xifres, ha recordat que el Govern espanyol "seguix treballant en millores, i que és fonamental per a aconseguir l'objectiu del nombre de morts zero a les carreteres de la Comunitat que tots els conductors prenguen consciència del respecte i el compliment de les normes de trànsit".