MADRID 3 Ene. (EUROPA PRESS) -
La firma automobilística espanyola Seat ha estat la marca més venuda a Espanya durant l'anterior exercici, en comercialitzar 89.392 unitats, fet que suposa un augment del 6,7%, i li permet tornar a ocupar la primera plaça al mercat nacional després de 31 anys, ha informat l'empresa en un comunicat.
La companyia amb seu a Martorell (Barcelona) ha indicat que el 2010 ha estat la marca més venuda a Espanya en nou dels 12 mesos i ha afirmat que ha estat l'única empresa automobilística a Espanya que ha aconseguit superar una quota de mercat del 9%.
Arran d'estos resultats, el president de Seat, James Muir, ha explicat que arribar al lideratge a Espanya "és una prova del gir" que estan donant a la firma. "Este èxit ens servirà per a donar suport al creixement de la nostra marca a la resta de mercats europeus, en el camí cap a la plena ocupació de la capacitat de producció de la nostra planta de Martorell", ha afegit.
Per altra banda, el director de Seat d'Espanya, Vicente Adrián, ha destacat que l'Exeo ha estat "el gran artífex" d'este lideratge, ja que les vendes addicionals que ha aportat han permès a la marca espanyola aconseguir esta primera posició en vendes.