Dos ferits lleus després de caure part del sostre d'una drogueria en el barri de Sant Blas a Alacant

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu d'un agent de la Policia Nacional
POLICÍA NACIONAL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 23 julio 2025 18:48

   ALACANT, 23 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Dos clients d'una drogueria situada en el barri de Sant Blas de la ciutat d'Alacant han resultat ferits lleus este dimecres després que haja caigut part del sostre de l'establiment, segons han indicat a Europa Press fonts de la Policia Nacional.

   En concret, una de les persones que estava en el local ha sigut atesa per una bretxa en el cap i una altra per un dolor d'esquena. Ambdues han sigut traslladades en ambulància fins a l'Hospital General Universitari Doctor Balmis.

   Els fets han ocorregut sobre les 13.30 hores d'este dimecres i, posteriorment, la propietària de la drogueria ha cridat al 091 per a alertar que part del sostre s'havia esfondrat i que s'estaven realitzant obres en un pis situat en la part superior del local.

   Els agents, que també han parlat amb la persona propietària d'este pis, estan investigant si els treballs d'una reforma en el sòl podrien haver afectat al sostre de l'establiment, obert en horari d'atenció al públic.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press