Educació incrementa 4 milions el pressupost de construcció de l'IES Nº2 de la Pobla de Vallbona

El director general d'Infraestructures Educatives en la visita aquest dimecres a la Pobla de Vallbona
GVA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 8 enero 2025 15:14

   VALNCIA, 8 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha aprovat un increment de delegació a l'IES N 2 de La Pobla de Vallbona de 4.092.314,67 euros, per la qual cosa la construcció d'este nou centre educatiu, incls en el Pla Edificant, ascendir a 14.745.300,20 euros.

   El director general d'Infraestructures Educatives, José María Larena, ha visitat este dimecres la localitat, on s'ha reunit amb l'alcalde del municipi, Abel Martí, representants municipals i l'equip redactor del projecte per a abordar la situació del nou institut. L'Ajuntament de La Pobla de Vallbona celebrar dem un ple per a acceptar este increment, per la qual cosa ja podr procedir a la licitació de les obres.

   Este nou centre, amb capacitat per a 810 alumnes, tindr un perfil de 16 unitats d'ESO, 6 unitats de Batxillerat i 2 de cicles formatius amb 4 unitats formatives, detalla el departament que dirigix José Antonio Rovira en un comunicat.

   Així mateix, des de la Conselleria d'Educació s'ha aprovat també increments de delegació al CEIP N 106 de Malilla, CEIP Escriptor Canyís de Monver i IES la Torreta d'Elda, els tres inclosos en el Pla Edificant.

   El CEIP N 106 de Malilla l'increment aprovat per a la construcció del centre és de 2.155.045,15 pel que el pressupost final ascendeix a 15.439.699,79 euro.

   Per la seua banda, per al CEIP Escriptor Canyís de Monver s'ha aprovat un increment per a l'adequació i ampliació del centre de 721.905,29 euros, la qual cosa fa que el pressupost total de l'obra ascendisca a 2.344.164,36 euros.

   Finalment, a l'IES la Torreta d'Elda l'increment de la delegació de competncies ascendix a 232.919,57 euro, per la qual cosa el pressupost total per a l'actuació de clos perimetral, noves aules per a tallers i installació de plaques fotovoltaiques ascendix a 1.027.808,29 euros.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press