MADRID, 9 Jun. (EUROPA PRESS) -
La secretària general del PP, Cuca Gamarra, ha valorat la manifestació convocada pel seu partit contra el govern de Pedro Sánchez que va tindre lloc ahir diumenge a Madrid assegurant que va acudir "una aclaparant presència d'espanyols" que no va voler "estar callada" davant de "la situació excepcional" que enfronta el país.
En una entrevista a Onda Cero, recollida per Europa Press, la dirigent popular ha assegurat que a la protesta va passar el que esperaven, "que hi haguera una aclaparant presència d'espanyols" que han decidit "ni estar quiets ni estar callats" i "fer un pas endavant, reaccionant de manera cívica" davant de "la situació excepcional que viu el nostre país".
"Tenim el convenciment que d'esta manera de governar i esta poca decència que veiem en els governants del Partit Socialista, es pot canviar i ho canviarem", ha afegit, qualificant la "presència aclaparant de milers de persones als carrers de Madrid" com una "reafirmació" en una posició "que va molt més enllà de les illes d'un partit".
Així s'ha manifestat Gamarra sobre la manifestació que es va celebrar a Madrid, a la qual, segons les xifres que maneja el PP, van acudir 100.000 persones --enfront de les 50.000 que calcula la delegació del govern a la Comunitat de Madrid.
De cara a les pròximes eleccions generals, que segons el president del Govern central, Pedro Sánchez, seran el 2027, la secretària general del PP ha dit que continuaran defensant des de l'àmbit polític i cívic "la necessitat que Espanya gire full del que significa el 'sanchisme'".