Deforsam cobrarà cinc euros als seus socis per combatre la situació econòmica de l'associació

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 22 febrero 2010 19:45

EIVISSA, 22 Febr.. (EUROPA PRESS)

L'Associació Defensors d'Eivissa i Formentera de la Salut Mental ha fet la seva Assemblea General en la qual van debatre, entre d'altres assumptes, la renovació de la presidència de María Furniet i una sèrie de mesures que serviran per combatre la situació econòmica de l'associació. En aquest sentit, s'ha aprovat la implantació de quotes mensuals per un import mínim de 5 euros als socis.

Segons ha assenyalat en un comunicat la presidenta de Deforsam, María Furniet, amb aquesta quota, "l'associació podrà tenir alguns recursos econòmics propis, que possibilitaran una millor planificació del pressupost anual". De la mateixa manera, Furniet ha assenyalat que "és fonamental augmentar els ingressos propis de Deforsam, perquè en un futur puguem optar a la declaració per part del Govern Balear d'utilitat pública que ens obrirà noves opcions i convocatòries de subvenció".

Un altre de les propostes aprovades és la creació de la figura Empresa Col·laboradora, amb la qual es regula un projecte de responsabilitat social en què s'invita a les empreses locals a participar en aquesta causa social.

Finalment, l'assemblea general de Deforsam va renovar la presidència i junta directiva de l'associació, sent elegida, novament, María Furniet com presidenta per unanimitat de tota l'assemblea. El nou equip directiu presentat per Furniet barreja la continuïtat de part del seu passat equip amb cares noves que "ofereixen un aire fresc a la direcció de Deforsam", ha assenyalat.

Contenido patrocinado