Pérez Llorca no veu "cap problema" en què Feijóo es reunisca demà amb víctimes dana i assegura que Mazón ha "mediat"

Defensa que el president "va a continuar reunint-se amb associacions, víctimes i afectats conforme ho vagen sol·licitant"

El portaveu del PP de València i membre del comitè executiu nacional, Juanfran Pérez, durant una entrevista per a Europa Press, a 15 de juliol del 2025, a València, Comunitat Valenciana (Espanya).
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 29 julio 2025 17:04

   VALÈNCIA, 29 Jul. (EUROPA PRESS) -

   El síndic del grup parlamentari popular i secretari general del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat que no veu "cap problema" en què el líder nacional del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, es vaja a reunir este dimecres amb l'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València i ha asseverat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha "intervingut" amb la direcció nacional perquè puguen reunir-se.

   En estos termes s'ha expressat el síndic a Les Corts en declaracions als mitjans on, preguntat per la valoració que fa que el president del PP nacional es vaja a reunir abans que el president de la Generalitat amb el col·lectiu de víctimes, ha defensat que Mazón "s'està reunint amb afectats i amb associacions".

    "S'ha reunit de manera privada amb algunes, que ho havien demanat així, unes altres de forma pública, que vostès no han tingut coneixement d'estes reunions perquè així ho han establit les víctimes. Hi ha un tracte molt proper amb elles i la intenció del president és seguir reunint-se amb estes associacions, és més, el president Mazón també ha intervingut amb la direcció nacional perquè estes associacions puguen reunir-se amb el president Feijóo", ha incidit.

   D'esta manera, ha afirmat que el president de la Generalitat "estava informat que anava a tenir una reunió amb el president Feijóo, i que s'anaven a posar en contacte per a parlar".

"LES GESTIONS NECESSÀRIES"

   "Si que hi ha hagut un contacte des de la direcció nacional a la direcció del partit i sí que el president és coneixedor d'estes reunions i que fins i tot ha fet les gestions necessàries perquè es puguen reunir, per descomptat que sí", ha indicat.

    Preguntat per si en la reunió participarà algun membre del PP a la Comunitat, Pérez Llorca ha assenyalat que "creu" que és una reunió "directament" amb el president del partit.

    D'altra banda, el síndic ha aprofitat per a assenyalar que hi ha una associació que posa "una sèrie de requisits" per a reunir-se amb el president de la Generalitat, els quals, segons ha indicat, "no ha exigit a cap altra formació política, a cap altre dirigent" i que, "des del respecte que sempre m'he mantingut a les associacions, no veig molt congruent".

   En este sentit, interrogat per si existix data ja per a la reunió entre el 'president' i les tres grans associacions de víctimes i afectats de la dana, en este cas, l'Associació Víctimes Mortals DANA 29-O, Associació de Víctimes de DANA 29 i, finalment, Associació Damnificats Dana Horta Sud-València --la que es reunirà matí amb Feijóo--, Pérez Llorca ha indicat que estes qüestions les ha de "resoldre Presidència de la Generalitat" però que li "consta" que Mazón "va a continuar reunint-se amb associacions, amb víctimes i amb afectats conforme ho vagen sol·licitant".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press