Joaquín Reina - Europa Press - Archivo
ALACANT, 14 Jul. (EUROPA PRESS) -
Un banyista ha trobat el cadàver d'un home, la identitat del qual ara com ara es desconeix, surant sobre les 12.00 hores d'este dilluns en la cala de la Palmera, pertanyent a la ciutat d'Alacant, segons han assenyalat a Europa Press fonts de la Policia Nacional.
El cos policial, que investiga les circumstàncies d'este succés, ha avançat que el cos sense vida d'esta persona no presenta signes de violència i que tot apunta al fet que podria haver mort mentre nadava, encara que se seguix a l'espera que se li practique l'autòpsia i de l'informe forense per a determinar les causes de la seua mort.
Les mateixes fonts han indicat que una embarcació dels bombers de l'Ajuntament d'Alacant ha tret el cos de l'aigua i ho ha traslladat fins a terra ferma i que l'aixecament del cadàver s'ha produït sobre les 14.00 hores.