Foto: EUROPA PRESS
MADRID, 8 Feb. (EUROPA PRESS) -
El president del Govern, Mariano Rajoy, ha assegurat que les xifres d'ocupació, "per desgràcia", no milloraran a curt termini, sinó que empitjoraran l'any 2012, per la qual cosa la intenció del Govern és plantejar una reforma laboral "àmplia, profunda i equilibrada".
Així ho ha assenyalat Rajoy durant la seua compareixença al Congrés per a explicar els resultats de l'última cimera europea, on ha dit que la reforma, que s'aprovarà este divendres, ha de ser "útil" per a la consecució d'un clima que afavorisca la competitivitat, la contractació i la feina estable.
El cap de l'Executiu, que ha repassat les mesures empreses pel Govern i els acords de la Cimera, ha destacat la necessitat d'aplicar una política "global" perquè la consolidació fiscal per si sola no servix per a rellançar l'economia i crear ocupació. "És condició necessària, però no suficient", ha dit.
A més, ha assegurat que els Caps d'Estat i de Govern de l'àrea euro van donar la benvinguda a les mesures aplicades per Espanya en consolidació fiscal i millora de la competitivitat i han demanat que se seguira pel mateix camí.