PALMA DE MALLORCA, 11 Jun. (EUROPA PRESS) -
La Gurdia Civil ha inspeccionat onze comeros de Mallorca en els quals s'han intervingut un total de 2.107 productes falsificats, fets pels quals l'Institut Armat est investigant dotze persones com a presumptes responsables d'un delicte contra la propietat intellectual.
Les inspeccions s'han dut a terme a establiments de Cala Ratjada, Cala Bona i Cala Millor i el valor de mercat dels articles confiscats ascendiria a 150.000 euros, segons ha informat la Gurdia Civil.
En l'operatiu han participat agents de la Gurdia Civil de Fiscal i Fronteres i perits especialitzats, que van acreditar que els articles exposats a la venda en els establiments no eren autntics.
Així mateix, els agents han confeccionat 55 infraccions administratives a la Llei de Comer Balear i a la Llei de Protecció de les persones consumidores i usuries de Balears.