La firma de moda il·licitana Valentina ix a subhasta després del col·lapse de la seua empresa matriu

Imatge d'arxiu d'una tenda de Valentina a Elx (Alacant)
GOOGLE MAPS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 15 julio 2025 13:36

   ALACANT, 15 Jul. (EUROPA PRESS) -

   El portal IAG Auction ha tret a subhasta pública en línia la firma de moda Valentina, nascuda a Elx, després del col·lapse de la seua societat matriu, Teaser Màrqueting Online SL, que a principis del 2025 va sol·licitar un concurs voluntari de creditors.

   La venda, gestionada per l'administració concursal, representa una "oportunitat única" per a inversors i empreses del sector d'adquirir un actiu amb un "notable reconeixement en el mercat". El període de licitacions es va a estendre entre el 14 i el 30 de juliol d'enguany.

   Valentina, també coneguda popularment com La Tienda de Valentina, va protagonitzar un "creixement fulgurant" des de la seua creació el 2015. Nascuda com un modest projecte en línia a Elx, la signatura va saber "connectar" amb un "ampli públic femení" en una aposta per la "dona real", en oferir "un extens tallatge a preus assequibles", segons ha ressaltat IAG Auction en un comunicat.

   El portal de subhastes ha afegit que l'estratègia d'este negoci, basada en una "forta presència" en xarxes socials i una "comunitat de seguidores fidel", va catapultar a Valentina a facturar prop de huit milions d'euros el 2019.

   No obstant això, ha continuat, "la seua ambiciosa aposta per l'expansió al 'retail' físic, amb l'obertura d'una desena de tendes en les principals ciutats espanyoles, es va veure truncada per la crisi derivada de la pandèmia".

   Els compromisos adquirits i el canvi en els hàbits de consum van impactar fatalment en l'estructura financera de Teaser Màrqueting Online SL, empresa matriu, que finalment va sol·licitar el concurs voluntari de creditors a principis del 2025, la qual cosa va derivar en el cessament d'operacions i la liquidació dels seus actius.

   Ara, la marca Valentina, desvinculada de la seua estructura empresarial original, però "carregada d'un important valor simbòlic i reconeixement entre el públic", busca un nou propietari que puga "reflotar el seu llegat", segons ha ressaltat el portal de subhastes.

   Esta signatura abasta un "ampli espectre" de productes, com a cosmètics, perfumeria i maquillatge, com a classe tres; d'impremta, fotografies i pinzells, com a classe 16; cuir, equipatge, borses, paraigües, tocador i bosses, com a classe 18, i rendas de vestir, calçat i sombrerería, com a classe 25.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià