PALMA DE MALLORCA 22 Dic. (EUROPA PRESS) -
L'Administració número 2 de Palma, ubicada en El Corte Inglés de Jaime III va repartir 50.000 euros amb el Sorteig de Nadal després de vendre una sèrie d'un dels vuit cinquens premis (49.271), que ha estat cantat a les 10.08 hores d'aquest matí, segons ha informat a Europa Press el loter d 'aquesta administració, Santiago Ortz.
Alhora, l'administració número 36 de Palma, ubicada al carrer Cardenal Rossell va repartir altres 50.000 euros, després de vendre una altra sèrie del mateix cinquè premi (49.271), segons ha assenyalat a Europa Press la lotera d'aquesta administració, Merche Santé, qui va detallar que tots els dècims es van vendre en finestreta, tot i que va desconèixer si els afortunats són veïns de la capital balear o d'altres municipis.
Es tracta de la primera vegada que l'Administració regentada per Francisco Mata reparteix un premi del Sorteig de Nadal, de manera que la lotera ha reconegut estar "molt contenta".
Per la seva banda, Ortz ha indicat que els deu dècims han estat venuts en finestreta i ha assenyalat que aquest no és un número habitual en l'Administració número 2 de la capital balear, regentada per Amparo Ferrer, pel que ha assegurat que "ens ha tocat la deessa fortuna".
D'altra banda, ha subratllat que aquesta és la primera vegada que reparteixen un premi del Sorteig de Nadal, a causa que es tracta d'una Administració relativament "jove, ja que només té set anys".
Tot i això, ha apuntat que en els seus pocs anys d'història, ja ha repartit un primer premi de la Loteria Nacional de Dijous, després de vendre dues sèries, dotades amb 300.000 euros cadascuna. Alhora, ha indicat que també ha repartit premis de la Bonoloto, Quinieles i la Primitiva.