Foment de Turisme afirma que una bona promoció a Berlín sense garanties de transport suposa "perdre el temps"

Actualizado: miércoles, 5 marzo 2008 18:34

EIVISSA, 05 de Març (EUROPA PRESS)

El president de Foment de Turisme d'Eivissa, José Tur Olmo, ha afirmat avui en declaracions a Europa Press que una bona promoció de les Balears, en la ITB de Berlín, sense garanties de connexions tant marítimes com aèries perquè el potencial client pugui venir a les illes "és una pèrdua de temps".

Tur Olmo va manifestar que el principal objectiu en aquesta fira de turisme és allargar la temporada així com obtenir la fidelització de les companyies de transport. Així, va matisar que per aquest motiu la jornada d'avui se'n va a centrar a la feina amb operadors turístics i empreses de transport així com amb aerolínies, com Air Berlín, perquè presentin les propostes respecte als vols a l'illa.

Per a Olmo, el fet que aquesta fira tingui un programa paral·lel de presentacions i conferències sobre les tendències del mercat, la innovació i l'últim en tecnologia "és un aspecte que pot beneficiar a les illes perquè la gent compra molts viatges per internet".

Tur Olmo va afegir que "el fet que Eivissa vagi a tenir cinc o sis hotels de cinc estrelles fa necessari posar èmfasi en la promoció d'aquests serveis però tampoc cal oblidar els enclavaments de dos o tres estrelles que són un pilar de l'oferta de l'illa".

Pel que fa a l'espai que ocupen les Illes a la fira de turisme més representativa de Berlín, el president de l'entitat va explicar que "tenen els mateixos metres d'espai que en Fitur i presenten un estand semblant".