L'agència de viatges de luxe i a mida NUBA obre la seva primera sucursal a Palma

Actualizado: jueves, 21 octubre 2010 21:10


PALMA DE MALLORCA, 21 Oct. (EUROPA PRESS) -

L'agència de viatges de luxe i a mida NUBA ha obert la seva primera sucursal a Palma, ubicada al carrer Catalunya, número 2, i amb aquesta són ja deu les oficines que l'empresa organitzadora de viatges exclusius i personalitzats té en marxa a Madrid, València, Bilbao i Santander.

En una roda de premsa, el director general de NUBA, Francisco Balaguer, ha informat que preveu arribar a les 25 sucursals el 2011, any en el qual començaran amb el seu "ambiciós" pla d'expansió internacional.

Segons l'empresari mallorquí impulsor d'aquest nou concepte de viatges, Miguel Gaya, la ubicació de l'oficina a Palma, entre Jaime III i Avinguda l'Argentina, es deu al fet que és un "punt neuràlgic d'exclusivitat i productes d'alta gamma".

Gaya, director de l'oficina de Palma, ha assegurat que aquesta nova obertura confirma l'"èxit" de la seva firma pionera en la venda i organització de viatges exclusius i a mida, i alhora ha dit que espera aconseguir el "mateix nivell d'excel·lència" en els productes i serveis que estan assolint la resta d'oficines.

Alhora, l'empresari ha explicat que aquest concepte d'agència de viatges "va molt més enllà de la noció habitual" i neix per la necessitat d'un mercat de viatgers que "sol·liciten experiències exclusives adaptades al detall i personalitzades segons cada perfil".

Les seves oficines tenen com a punt de distinció una estètica "colonial" que transporta als seus clients res més creuar el llindar de l'entrada a un club geogràfic del segle XIX, "on els experts investiguen, dissenyen i discuteixen les rutes inexplorades que els conduiran a redescobrir el món".

Gaya ha assenyalat que després de l'obertura d'una sucursal a Palma, té previst obrir 25 sucursals en les grans ciutats espanyoles per a 2011 com Santander, Barcelona, Las Palmas, La Corunya, Oviedo, Alacant, Màlaga, Saragossa i Sevilla. Després de la seva expansió pel territori espanyol, NUBA començarà a estendre el seu negoci al mercat internacional, començant per Portugal i Mèxic.

AJUDA D'INVERSORS

Per a això, l'empresari necessita l'ajuda d'inversors que estiguin disposats a obrir oficines comercials locals i que siguin emprenedors "enamorats" dels viatges, que comparteixin "plenament" l'estil i la filosofia de la companyia. Actualment, hi ha nou inversors associats a aquest model de negoci, sis a Madrid, un a València, un a Bilbao i un a Palma.

En aquest sentit, per a Gaya, "la tasca del gestor consisteix a entendre al client i modelar el seu somni". Així doncs, és important que els inversors coneguin de primera mà tots els destins que ofereixen i es converteixin en experts a trobar els racons amb "més encant", treballant els temps, allotjaments i visites "menys massificades".

Entre les principals destinacions estrella de NUBA es troben Tanzània i Kènia, on es pot dormir a l'aire lliure en un càmping de luxe envoltat d'animals salvatges; Namíbia, els principals atractius del qual són creuar el desert en globus o avioneta i visitar a la tribu dels himba; Índia, Nepal i Bhutan, on es poden fer sessions de ioga a l'alba en un dels seus millors hotels boutique; o el Japó i la Xina, el moment més exclusiu del qual pot ser una visita privada a les excavacions dels guerrers de Xian.