Successos.- Detenen un home de 60 anys per masturbar-se davant de menors en una platja

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 14 julio 2008 18:20

PALMA DE MALLORCA, 14 de juliol (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Llucmajor va detenir el cap de setmana passat Francisco O. N., de 60 anys, com a presumpte autor d'un delicte d'exhibicionisme per masturbar-se davant de menors en una platja; per aquest mateix motiu es va detenir, en Palmanova, al britànic Michel I., de 39 anys, ja que es va baixar els pantalons en l'ascensor de l'hotel en el qual s'allotjava, en presència de dos menors.

En un comunicat, la Direcció General de la policia i de la Guàrdia Civil de les Balears va destacar que aquest últim es trobava en estat d'embriaguesa i va ser acusat d'un delicte d'exhibicionisme i provocació sexual.

Pel delicte de maltractaments en l'àmbit familiar es va detenir a 12 homes, set d'ells a Mallorca, quatre a Eivissa i un a Menorca; tots ells amb edats compreses entre els 19 i els 45 anys.

Alhora, la Guàrdia Civil de Felanitx va detenir a dos germans, de 26 i 27 anys, ja que arran d'una discussió i suposada agressió per la relació sentimental que un d'ells mantenia amb una jove, es van presentar en el domicili familiar d'aquesta, van forçar la porta amb un bat de beisbol i van agredir als inquilins. Se'ls va detenir com a presumptes autors d'un delicte d'aplanament i lesions.

En Santa Eulalia es va procedir a la detenció de l'alemany T.K., de 63 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública. Durant el registre, els agents es van aprehendre de 314 plantes de cànnabis amb un pes aproximat de 2.800 grams i picada de cànnabis amb un pes d'uns 2.500 grams.

Segons va apuntar la Guàrdia Civil, s'havia construït un hivernacle amb sistema de reg amb basses d'aigua i una zona d'assecat, tot això destinat al cultiu, assecat i transformació de la planta. Pel mateix delicte es va detenir a Rafael A. G. de 43 anys.

Per furt es va detenir a tres persones -Yevhen N., de 19 anys, José B. M., de 46 anys, i a Alejandro L.S., de 20 anys-, a Llucmajor, Inca i Artà.

Contenido patrocinado