Balears és una de les regions que més revendrà els regals no desitjats aquest nadal

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 4 enero 2011 14:54

PALMA DE MALLORCA 4 Ene. (EUROPA PRESS) - -

Balears és una de les regions més propenses a revendre els seus regals no desitjats aquest Nadal, segons un estudi internacional de eBay que apunta que el 43 % dels ciutadans de les Illes estan insatisfets amb els regals que reben en aquestes dates.

Juntament amb les Illes Balears, Castella i Lleó, Andalusia, Astúries, Catalunya i Madrid són altres comunitats on els seus ciutadans optaran per vendre els regals que no els agradin per estalviar els diners. L'informe calcula que el 10 % dels espanyols revendrà els regals no desitjats, i han estat els joves amb edats compreses entre els 16 i 24 anys els més llançats a l'hora de desfer-se dels seus regals nadalencs.

Segons un estudi internacional de eBay, el major portal de comerç electrònic, fet a Alemanya, Àustria, Bèlgica, Espanya, França, Irlanda, Itàlia, Polònia i El Regne Unit per la consultora TNS, un 46% dels espanyols creu que tornarà a rebre regals no desitjats aquest Nadal, i han estat aquest un bon moment per revendre'ls i comprar coses noves que omplin d'energia positiva les seves vides.

Altres prefereixen convertir-lo en diners que es pugui estalviar, alguna cosa que la crisi econòmica ha posat "de moda". Segons l'estudi un 10 % dels espanyols pensen revendre els seus regals.

En aquestes festes, els homes són els que més regals no desitjats reben, segons afirma el 53 % dels enquestats, respecte del 40 % de les dones que diuen rebre'ls. Alhora, pel que fa al nombre de presents, un 30 % dels enquestats rep entre 1 i 2 regals no desitjats, mentre un 17 % diu rebre entre 3 i 10.

Segons anem fent-nos majors, més conformes estem amb els nostres regals nadalencs. Així, un 63% dels enquestats amb edats compreses entre els 45 i els 54 anys diu estar content amb els seus regals nadalencs, respecte del 58% dels joves d'entre 16 i 24 anys que afirma no estar-ho.

Per regions, aquells que més contents diuen estar amb els seus regals són els navarresos (91%), de La Rioja (77%), canaris (61%) i castellà manxecs (58%); Alhora, els més insatisfets són els càntabres (47%), aragonesos (46%) i balears (43%).

Contenido patrocinado