La Conselleria de Turisme té previst presentar les seves noves rutes, àudio-guies i el nou disseny de la seva pàgina web en les pròximes fires
FORMENTERA, 12 Gen. (EUROPA PRESS)
El Consell de Formentera iniciarà la promoció turística aquest any amb l'assistència, a partir de demà i fins al pròxim 17 de gener, a la Fira internacional de turisme de Lisboa, una cita en la qual es dirigirà a la població portuguesa com consumidora potencial dels atractius paradisíacs que ofereix l'illa com destí turístic.
Paral·lelament, Formentera seguirà amb la promoció al mercat alemany amb l'assistència al Saló Nàutic de Düsseldorf, a més d'assistir un any més a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), que es farà a Madrid del 20 al 24 de gener, una fira que s'ha consolidat com una de les més importants del panorama internacional, i on Formentera presentarà les seves novetats per al 2010.
Entre els seus atractius destaquen la pràctica de turisme actiu, l'oferta de sol i platja, la gastronomia típica de l'illa i la seva bellesa paisatgística. Dins d'aquestes modalitats, les noves rutes per a la pràctica de Nordic Walking se sumaran a les 20 rutes actuals que permeten recorren Formentera a peu o en bicicleta.
Aquesta iniciativa, fruit d'un conveni entre l'Inestur i la màxima institució insular ha permès que Formentera disposi de les àudio-guies turístiques, un nou producte turístic que serà un dels productes estrella durant Fitur.
Aquest servei orientarà als turistes als diferents punts d'interès de l'illa, així com els diferents elements patrimonials i històrics de Formentera.
Finalment, una altra de les grans novetats que podran conèixer els professionals del sector i els visitants de Fitur 2010 serà el nou disseny del web d'informació turística de Formentera. Una web que apostarà per les xarxes socials i de la qual s'espera que es configuri com una eina més de promoció per donar a conèixer Formentera com destí turístic.
Les pròximes cites previstes per la Conselleria de Turisme on presentar les novetats de l'illa són Dublín i Milà, a més de qualsevol fira de turisme prevista en el territori espanyol. D'aquesta manera seguir la línia promocional iniciada al 2009.