PALMA DE MALLORCA, 29 Jul. (EUROPA PRESS) -
La Conselleria de Turisme pretén aprofitar el concert d'Elton John i Andrea Bocelli a Palma el pròxim 4 de setembre per atreure visitants a Mallorca, per a la qual cosa va a organitzar en agost un viatge de periodistes espanyols, britànics, alemanys i italians a l'illa perquè difonguin aquest esdeveniment, que podrà acollir fins a 34.000 persones a l'estadi de Son Moix i les entrades del qual tenen un cost que oscil·la entre els 55 i els 150 euros.
En una roda de premsa, la consellera de Turisme, Joana Barceló, ha subratllat que la presència a la capital balear de dos artistes de fama mundial suposa una oportunitat per utilitzar tots els canals que té l'agència de turisme de les Balears per a promocionar aquest esdeveniment entre els touroperadors, companyies aèries, cambres de comerç i mitjans de comunicació.
Així ho ha acordat aquest matí Barceló amb els promotors del concert, Onni Nordström Big O Productions) i Liss Plambech (Leadership in Time), si bé la consellera ha precisat que aquest conveni "no implica cap aportació econòmica per part del Govern", més enllà de promocionar l'esdeveniment a escala internacional a través de les oficines de Turespaña a l'espai europeu.
A més, ha subratllat que les imatges del concert es podran utilitzar per part de la Conselleria per a la promoció de les Balears, amb la finalitat de vincular "la realitat de Mallorca amb els grans esdeveniments culturals".
Barceló ha assenyalat que l'objectiu de l'executiu autonòmic és que els touroperadors i les agències de viatges aprofitin el concert per organitzar paquets turístics, que incloguin el bitllet d'avió, estada en hotel durant diversos dies i l'entrada per veure a Elton John, que acudirà a Palma acompanyat de la seva banda dels EUA, i Andrea Bocelli, que actuarà, al costat de l'Orquestra Simfònica de les Balears 'Ciutat de Palma'.
"El concert suposarà una motivació més per als turistes que aquest any més que mai estan reservant els seus viatges a l'últim minut", ha recalcat la consellera. En aquest sentit, la directora de l'Agència de Turisme de les Balears, Mar Guerrero, ha revelat que els touroperadors assenyalen que els fan falta més "productes concrets" de les Balears per poder promocionar aquest destí entre els seus clients, pel que ha dit que el citat esdeveniment ha tingut molt bona acollida entre aquest sector.
"No tenim cap problema de notorietat a Itàlia, Gran Bretanya o Alemanya, però iniciatives com aquesta ens ajuden a destacar un poc més com destí turístic", ha remarcat Guerrero.