L'Once reparteix 350.000 euros al municipi mallorquí de Selva

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 1 febrero 2008 15:16

PALMA DE MALLORCA 1 Feb. (EUROPA PRESS) -

En el sorteig del cupó diari de dijous dia 31 de gener, l'Once va repartir al municipi mallorquí de Selva un total de 350.000 euros, venut per l'agent venedor afiliat José Manuel Atienza.

Segons un comunicat emès avui per l'Once, Atienza exerceix la venda del cupó des de juliol de l'any 1986. Així, va vendre els deu cupons premiats amb 35.000 euros cadascun a les cinc xifres, en l'àmbit de l'Agència Administrativa d'Inca, en concret al municipi de Selva.

L'Once compta a Balears amb 1.250 afiliats, dels quals 259 són cecs totals i la resta deficients visuals, i 645 venedors afiliats i discapacitats. Així, gràcies a la venda dels seus productes 'Cupón Diario', 'Cuponazo del Viernes', 'Supercupón del Fin de Semana', els 'Sorteos Extraordinarios', 'El Combo', el '7 de la Suerte', el 'Tres de Seis' i el 'Trébol', l'organització aconsegueix uns ingressos que possibiliten entre d'altres accions el suport a estudiants integrats en col·legis ordinaris, la rehabilitació en mobilitat i habilitats de la vida diària i suport econòmic amb Prestacions Assistencials.

Contenido patrocinado