PSOE.- Ramis assegura que es debatrà "moltes idees de futur" per aportar millores als ciutadans

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 4 julio 2008 19:13

MADRID, 4 de juliol (EUROPA PRESS)

El senador del PSOE per les Balears, Xavier Ramis, ha assegurat avui que el 37 Congrés Federal que ha començat avui a Madrid debatrà "moltes idees de futur" de de cara a aportar millores socials als ciutadans per als pròxims anys.

En declaracions a Europa Press, Ramis va precisar que aquest debat se centrarà en la qüestió de la regulació de l'avortament, el vot dels ciutadans estrangers, així com la reflexió sobre les energies renovables o el foment de la cultura.

"Treballarem en aquelles qüestions que puguin aportar una major igualtat als ciutadans", ha afirmat el senador socialista qui va recalcar la "visió de futur i modernitat" amb la qual s'afronta el congrés.

Durant la tarda acudirà la major part de la representació socialista de les illes al Congrés, i que es compon de 13 delegats i set observadors, a banda dels convidats com és el cas dels diputats al Congrés per les illes.

Durant el començament de la sessió inaugural han estat present la presidenta del Consell de Mallorca, Francina Armengol, i la diputada per les Balears, Miriam Muñoz Resta.

Contenido patrocinado