La Fundació Turisme 365 llança una subvenció per a companyies aèries per posicionar Palma en temporada baixa

La convocatria est dirigida a companyies amb vols entre Palma i el Regne Unit

Economia/Empreses.- Thomas Cook afegeix quatre avions addicionals a la seva flot
THOMAS COOK GROUP AIRLINE
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 22 marzo 2019 16:40

   PALMA DE MALLORCA, 22 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La Fundació Turisme 365 ha llanat aquest divendres una convocatria pública dirigida a campanyes de promoció de companyies aries que posicionin Palma entre el mercat britnic en temporada baixa, per la qual se subvencionar el 50 per cent sempre que el pressupost de l'estratgia de promoció sigui superior a 30.000 euros amb IVA incls.

   Segons ha informat l'Ajuntament de Palma, la proposta haur de consistir en una srie d'accions de 'mrqueting' per promocionar i comunicar el municipi com a destinació urbana entre el públic cosmopolita britnic.

   Aquestes accions han de valorar els productes estratgics de Palma tals com a cultura, gastronomia i compres entre els mesos que van d'octubre de 2019 a abril de 2020, segons Cort.

   Des de l'Ajuntament han assenyalat que la idea és donar continutat a la promoció al mercat angls d'una companyia aria que operi el Regne Unit i Palma, per tant, aquest fet ser un requisit per a les empreses que vulguin presentar la seva oferta.

   Així mateix, la regidora de Turisme de Cort, Joana Maria Adrover, ha detallat que en els objectius de la campanya es troba incrementar les estades a Palma durant la temporada mitjana i baixa. Així mateix, també es tracta d'"augmentar" l'atractiu de la marca turística de la ciutat, així com dels ingressos turístics en termes reals, i contrarestar "la incertesa" Brexit.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado