MADRID, 28 Sep. (EUROPA PRESS) -
Aeroports Espanyols i Navegació Aèria (AENA) va executar durant l'any passat una inversió total de 124,2 milions d'euros en els diferents aeròdroms de Balears, segons les dades de l'Executiu central.
Així ho exposa el Govern central en resposta a la pregunta parlamentària formulada pel senador del PP per Balears Joan Fageda, qui va sol·licitar informació sobre la inversió executada en matèria aeroportuària.
En la seva resposta, el Govern detalla que l'aeroport de Sont San Joan ha estat el que va acaparar major nivell d'execució, amb una partida de 54,6 milions l'any passat.
Li segueixen l'aeroport de Menorca, que durant 2008 ha estat objecte d'una inversió executada per part d'AENA pròxima als 41,2 milions d'euros. Finalment, l'aeròdrom d'Eivissa ha rebut fons per valor de 28,3 milions d'euros.