PALMA DE MALLORCA 5 Ene. (EUROPA PRESS) -
El president del Govern, Francesc Antich, va apel·lar avui a la necessitat de "sumar energies" amb el Govern espanyol, empresaris i sindicats durant el 2010 amb l'objectiu d'agilitar inversions i central per la reactivació econòmica de les illes.
Així ho va posar de manifest després de la presentació de dos convenis subscrits amb Govern espanyol per valor de 9,5 milions d'euros en matèria de torrents, quan ha confiat que aquest any tinguem una bona temporada turística i s'entrevegi la recuperació de l'economia i la creació de llocs de treball en sectors com la construcció; aspectes que ha considerat primordials dins de la tasca que desenvoluparà l'executiu durant aquest exercici.
D'altra banda, referint-se a l'acomiadament de 27 treballadors de la productora SBT, encarregada dels serveis informatius d'IB-3, Antich ha expressat la seva preocupació per la situació d'aquests desocupats i va aprofitar per comparar el funcionament de l'Ens autonòmic en la passada legislatura i en l'actual, quan "hem treballat amb transparència per complir els objectius plantejats per a la radiotelevisió".
(HAURÀ AMPLIACIÓ)