EIVISSA, 14 de Juliol (EUROPA PRESS)
El conseller d'Habitatge i Obres Públiques del Govern, Jaume Carbonero i el conseller de Mobilitat del Consell Insular, Albert Prats, van anunciar avui, durant la visita que van realitzar al tram de l'autovia d'Eivissa que les obres han finalitzat, si bé queden pendents alguns remats que conclouran al setembre .
Prats es va mostrar molt satisfet pel projecte i va assegurar que queden algunes coses per ordenar, com els accessos a la rotonda de Garden Center que es troben en "estat provisional". Per a Prats, s'ha obtingut una millora estètica i de trànsit important i, a més, "queda separat el trànsit industrial del principal".
Entre les rematades pendents d'aquesta obra destaquen treballs de jardineria, la ubicació d'alguns delimitadors de carril o la pintura de la trinxera de la carretera entre Can Cifre i el túnel Ca Na Palleva.
Es tracta de qüestions que, segons va argumentar el conseller a Europa Press, no presenten una urgència tan gran com acabar el tram més important de les obres. Per a Prats, aquesta obra està ara a l'estat que hauria d'haver tingut a final de juny ja que va patir un retard per qüestions tècniques "que hem assumit políticament" i té la pintura definitiva, senyalització i asfaltat. Finalment va detallar que ara es pot circular amb seguretat durant tot el tram fins a l'aeroport.
CONVENI DE CARRETERES
Respecte a la firma del Conveni de Carreteres, va assegurar que és un assumpte complicat perquè s'està postergant però que "hem fet bé perquè ho hem adaptat a les nostres prioritats i manera de pensar". Sentit en el qual va assegurar "altres Consells intenten negociar ara el mateix que Eivissa quan ja ho han signat".
El conseller va mostrar la seva frustració per la lentitud de la negociació ja que "m'agradaria que ja estigués signat" tot i que va matisar que aquest retard no afecta "absolutament en res" als ciutadans d'Eivissa.