Globalia preveu facturar 35 milions amb el desembarcament de Travelplan a Itàlia i França

Actualizado: viernes, 11 febrero 2011 12:42

PARÍS, 11 Feb. (EUROPA PRESS) -

Globalia preveu facturar 35 milions d'euros durant aquest exercici amb l'expansió internacional del seu operador turístic Travelplan a Itàlia i França, en què ha invertit entre dos i tres milions d'euros, país aquest últim on està en converses "ara molt avançades" amb grups independents i agències de viatges --una xarxa d'uns 7.000 punts de venda-- per captar turistes francesos cap a Espanya.

Durant la presentació de Travelplan France a l'ambaixada espanyola a París, el president de Globalia, Juan José Hidalgo, ha destacat que la companyia vol "posar un peu ferm" a França començant amb una política de "poc risc" i sense fer "massa soroll" per anar sumant.

"Venim amb moltes places hoteleres i d'avió sota el braç, tota la resta vindrà després", ha afegit preguntat per la possibilitat del desembarcament d'altres marques del grup a França, tot i que ha dit "no posar-se límits ni metes".

Per a Globalia, que ha tancat el 2010 amb un benefici de 19,4 milions malgrat la crisi, tenir una "única estructura de costos" els permet crear una àrea de negoci "molt competitiva", a l'oferir "un producte a la carta" on des de l'hotel fins al transport està eleborat pel mateix grup. Així, comercialitzarà paquets de viatges, reserves d'hotels i vols, també de manera individual, a través d'agències de viatges i internet i centralitzant totes les seves reserves des de Palma.

Precisament una de les raons que expliquen que Globalia hi hagi escollit França és l'existència de més de 30 vols diaris entre Espanya i el país francès, gràcies als acords de codi compartit entre el seu aerolínia Air Europa i Air France, tot i que no descarta fins i tot oferir places amb altres operadors.

Aquests vols sumats a la seva capacitat hotelera, a través dels seus propis hotels i els contractats per al grup, permeten oferir un producte "molt competitiu" per a un mercat potencial d'un milió de turistes.

PREVEU CAPTAR 55.000 CLIENTS.

Actualment, deu milions de francesos visiten Espanya cada any, dels quals uns cinc milions passen les seves vacances al nostre país i al voltant d'un milió gestionen el seu viatge a través de les agències de viatges, segons va detallar la responsable de l'Oficina de Turisme d'Espanya a París, María Teresa de la Torre.

El director general de Travelplan, Luis Mata, ha indicat que l'operador turístic ha invertit entre dos i tres milions d'euros en la seva expansió internacional al mercat italià i francès. A Itàlia, on va llançar la seva filial el mes de novembre passat, estima arribar als 19 milions d'euros per transportar a uns 33.000 passatgers en el seu primer any, mentre que a França preveu facturar entre 15 i 16 milions d'euros i traslladar a uns 22.000 passatgers.

Per la seva banda, el director de Travelplan France, Richard Soubielle, ha confiat que abans de la temporada alta l'oferta de l'operador turístic espanyol estigui integrada per a la seva comercialització en tots els canals de distribució, tant a través d'internet com de les agències de viatges franceses.

"Aspirem a obrir el mercat amb nous destinacions per als francesos via Madrid a destinacions com Cancún o la Rivera Maia, gràcies a les més de 10 connexions internacionals que ofereix, a més d'un cúmul de serveis complets per al viatge", va ressenyar.

L'objectiu de Travelplan, que compleix aquest any els seus 25 anys, és atreure a turistes francesos i italians a Espanya per aportar viatgers a les seves destinacions de llarga distància.

Entre els productes que comercialitzarà al mercat francès destaquen paquets a les Canàries, Balears i les costes, a més d'Amèrica i El Carib, via Madrid, aprofitant les rutes d'Air Europa -Lima (el Perú), L'Havana, l'Argentina, Veneçuela, República Dominicana, Miami i Nova York-- i els vols que operen en codi compartit amb Air France. En el cas d'Itàlia, té ara projectats per a la temporada que ve d'estiu vols des de Roma i Milà a Palma, Eivissa, Menorca i Canàries.