Meliá Bilbao obre demà les portes al fer-se càrrec de l'hotel gestionat fins ara per Sheraton

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 15 septiembre 2009 19:43

BILBAO, 15 Set.. (EUROPA PRESS)

La companyia Sol Meliá presa demà de manera oficial el relleu a Sheraton per gestionar un dels hotels més singulars de Bilbao, el nou Meliá Bilbao, "un símbol del caràcter avantguardista de la capital biscaïna que està anomenat a convertir-se a l'hotel de Bilbao per excel·lència", segons ha destacat la cadena.

En un comunicat, l'empresa ha assenyalat que aquesta incorporació està en línia amb l'estratègia de l'hotelera mallorquina d'ampliar la seva cartera amb establiments "emblemàtics" en les principals ciutats espanyoles i europees, ubicats en edificis singulars, ja siguin clàssics o moderns.

Amb la seva integració en la cartera Meliá, el Meliá Bilbao es beneficiarà de la "potent" plataforma de distribució de Sol Meliá i de la seva xarxa comercial.

Aquest hotel de 211 habitacions dissenyat pel prestigiós arquitecte mexicà Ricardo Legorreta, es troba situat a la zona nova de Bilbao, Abandoibarra, sorgida a partir del pla de reordenació de la Ria de Bilbao, que inclou com vaixell insígnia el Museu Guggenheim.

Les seves instal·lacions acullen també una àmplia oferta de sales per a reunions, el que li fan, segons la cadena, "un lloc ideal" per acollir la "creixent" demanda de convencions i incentius d'aquesta ciutat, així com un gimnàs equipat amb sauna i bany turc per oferir "les més relaxants experiències" als seus clients.

L'empresa ha destacat que l'entrada d'aquest hotel en la cartera de Meliá reforçarà els seus "atributs", ja que en un futur pròxim tindrà algunes senyes d'identitat pròpies de la marca com el seu "exclusiu" servei The Level, que inclourà les millors habitacions de l'hotel que podran gaudir de serveis especials incloent l'ús d'un espai privat per a check-in, check-out, presentacions culinàries, open bar i àrea privada de reunions.

Alhora, aquest hotel albergarà també a curt termini el seu propi Q Lounge, una marca de Meliá que representa "una nova energia" que s'aplicarà a l'actual Cafè Chillida i que atorgarà un especial protagonisme a la música i els esdeveniments socials setmanals. Q Lounge ampliarà el seu espai dins del lobby oferint una experiència de pintxos i sushi tasting. Per part seva, el restaurant Aizian mantindrà la seva activitat, "com bona mostra de l'exquisida gastronomia regional i local, així com de la importància que Meliá concedeix al culte al paladar".

Contenido patrocinado