Presó eludible amb fiança per al capità i els dos oficials detinguts per l'incendi del 'Grande Europa'

Valncia.- Presó eludible amb fiana per al capit i els dos oficials detinguts per l'incendi del Gran Europa
FOMENTO
Europa Press Islas Baleares
Publicado: lunes, 17 junio 2019 16:20

   VALNCIA, 17 Jun. (EUROPA PRESS) -

   El Jutjat d'Instrucció 20 de Valncia, en funcions de gurdia, ha decretat presó eludible sota fiana per al capit i els dos oficials detinguts en relació amb l'incendi en el carguero itali 'Grande Europa', que va ocórrer el passat 15 de maig quan es trobava a 15 milles nutiques de l'illa de Cabrera.

   Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, el jutjat va rebre dissabte passat al capit i els dos oficials detinguts. El jutge que substitua al titular d'aquest rgan aquest dia en la gurdia va acordar l'ingrés a la presó provisional pels tres, eludible sota fiances de 9.000 euros, en el primer dels casos (el capit), i de 5.000 euros en els altres dos (els dos oficials).

   La causa se segueix per un delicte d'incendi i el jutjat de Valncia ha acordat inhibir-se de les diligncies en favor del Jutjat d'Instrucció 11 de Palma, que tenia coneixement previ dels fets, segons el TSJCV.

   La Policia Judicial de la Gurdia Civil de Valncia i de Balears va dur a terme diverses detencions a Valncia relacionades amb l'incendi del carguero itali 'Grande Europa', que se sospita que podria haver estat intencionat.

   L'embarcació, que portava 1.843 vehicles a bord, va sofrir un incendi en la matinada del 15 de maig quan el navili es trobava a 15 milles nutiques de l'illa de Cabrera. El focus del foc va ser l'incendi de dos vehicles que portava a bord.

Contenido patrocinado