Isern critica que "el pacte d'esquerres a Cort maltracta el castellà" als Premis Ciutat de Palma

El candidat del PP a l'Ajuntament de Palma, Mateu Isern
PP
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 18 enero 2019 13:20


PALMA DE MALLORCA, 18 Ene. (EUROPA PRESS) -

El candidat del PP a l'alcaldia de l'Ajuntament de Palma, Mateu Isern, ha criticat aquest divendres que "el pacte d'esquerres a Cort ha maltractat el castell en tots els mbits" i ha sostingut que, si és triat alcalde, recuperar els "Premis Ciutat de Palma en castell".

En un comunicat difós aquest divendres, Isern ha criticat el programa de les festes de Sant Sebasti per estar "ple de faltes d'ortografia" i ha afegit que, al seu parer, és "una prova més del menyspreu de l'esquerra per l'ús institucional d'una de les dues llengües oficials".

El candidat 'popular' ha apuntat que "la riquesa cultural" de Palma "mai es pot fomentar des de la discriminació i el sectarisme" i, així mateix, ha indicat que Palma "ha de ser una ciutat lliure que deixi de mirar al passat".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado