FORMENTERA, 1 Febr. (EUROPA PRESS)
Les obres d'ampliació de l'escola infantil Sa Miranda, a Formentera, s'avançaran al presvist, el que permetrà oferir el doble de places per al curs escolar 2010/2011, segons ha anunciat avui president del Consell de Formentera, Jaume Ferrer, durant la visita d'avui a les obres de l'escoleta amb la delegada territorial d'Educació a les Pitiüses, Margalida Marí.
Les obres tenen un de període d'execució de 10 mesos amb un pressupost de 781.906,10 euros adjudicats a l'empresa Ferrovial-Agroman. El Govern balear invertirà 222.000 euros.
Segons va anunciar el president del Consell, l'objectiu d'aquesta ampliació "és adaptar el programa educatiu en dues línies, com a resposta a l'augment de la població i a la demanda generada des de la ciutadania".
Aquesta ampliació suposa una redistribució dels espais existents a l'escoleta, adaptant-los a les noves necessitats del ciutadà, i amb la creació d'un nou edifici que englobarà aules per a nens d'1-2 anys i de 2-3 anys, així com els serveis generals de l'escola infantil.
Aquesta nova infraestructura suposarà un augment de 495 m2, dividits en tres aules escolars, una zona de descans, una sala de professors i altres espais polivalents. Ara mateix, l'estructura de l'edifici està gairebé finalitzada i s'està treballant en la impermeabilització de la coberta i la distribució interior, el que permetrà connectar mitjançant un passadís els dos edificis.