PALMA DE MALLORCA, 19 Ene. (EUROPA PRESS) -
El Cercle Balear ha denunciat una nova agressió contra la seva seu, al trobar desperfectes en els vidres de l'immoble, pel que ha sol·licitat protecció a la Delegació de Govern i ha reclamat als partits polítics que condemnin aquesta nova agressió contra l'entitat "constitucionalista".
El president de la Fundació Cercle Balear, Jorge Campos, ha posat els fets en coneixement de la policia, que s'ha personat al lloc. Campos ha assenyalat que s'han incrementat les accions violentes contra la seva entitat i ha recordat que el passat 30 de desembre, durant la manifestació organitzada per la Plataforma 31-D, la seu del Cercle Balear ja va estar atacada amb pintura vermella.
Aquestes accions, assenyala Campos en un comunicat, s'uneixen a les denúncies interposades pel Cercle Balear a l'últim any contra l'"entorn nacionalista radical", algunes d'elles procediments judicials contra diversos membres pertanyents als Maulets.
El responsable de la Fundació ha expressat la seva preocupació per l'"escalada de violència" i ha subratllat que en un Estat democràtic no es poden tolerar aquestes agressions contra els qui "defensen les llibertats i els valors constitucionals".
Segons Campos, "la violència a Balears és monopoli del sector nacionalista radical, molt minoritari, sense suport social, que subsisteix gràcies a un entramat associatiu que es nodreix de generoses subvencions públiques".