Un total d'11 funcionaris treballen ja en els jutjats d'Instrucció habilitats a Eivissa després de l'incendi

L'edifici dels Jutjats d'Eivissa afectat per un incendi (arxiu)
EUROPA PRESS
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 19 febrero 2019 16:49

   EIVISSA, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Tres funcionaris en el Jutjat d'Instrucció número 1 d'Eivissa, tres més en el Jutjat nombre 2, dos funcionaris del número 3 d'Eivissa i altres tres en el número 4 han treballat ja en els jutjats d'Instrucció habilitats a l'edifici del Cetis després de l'incendi del gener passat.

   Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Balears, la nova ubicació del Jutjat de Gurdia ja est disponible i preparada perqu puguin treballar quatre funcionaris, un jutge i un lletrat a la torre 1 del Cetis.

   Aquestes incorporacions es produeixen després de l'incendi declarat el passat 21 de gener a la seu judicial d'Eivissa i que va obligar a paralitzar l'activitat judicial a l'Illa.

   Els judicis assenyalats pels Jutjats Penals per dilluns passat i aquest dimarts s'han celebrat a la sala de vistes que utilitza el Jutjat social, segons va informar el dilluns el TSJB.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado