Fitur.- El Govern presenta l'espot de Rafael Nadal per mostrar a alemanys i britànics el "millor lloc del món"

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 28 enero 2009 17:24

MADRID, 28 de gener (EUROPA PRESS)

El conseller de Turisme, Miquel Nadal, va presentar avui l'espot promocional de les Illes Balears protagonitzat pel tenista Rafael Nadal, que ha considerat una "bona mesura" per mantenir el nombre de turistes estrangers a l'arxipèlag, així com un reclam per als mercats alemany i britànic, tenint en compte que amb aquest vídeo podran veure a l'arxipèlag com el "millor lloc del món" per a les seves vacances.

El conseller va detallar que en un any de crisi econòmica a escala mundial i amb les "dificultats" que presenta la lliura britànica respecte de l'euro, les aspiracions de la Conselleria de Turisme és intentar mantenir el nombre de visites a l'arxipèlag amb aquestes mesures, i ha recordat que les xifres d'arribades de turistes a les illes "són de rècord".

En declaracions als mitjans de comunicació després de la seva presentació en el marc de la Fira Internacional de Turisme (Fitur), Nadal ha afirmat que ja s'està emetent a Alemanya i amb la previsió que en el mes de març es pugui visionar al Regne Unit en horari de 'prime time', els dos mercats principals en emissió de turistes.

A més, el Conseller de Turisme ha precisat que es mantenen converses amb Tourespaña "per veure com se'n va a fer i preveure" la seva emissió, si bé ha dit que aquesta qüestió es regirarà "un poc més endavant" i que en tot cas no seria fins al mes d'abril d'aquest any.

A l'espot, Rafael Nadal invita a conèixer les quatre illes de l'arxipèlag destacant els valors naturals i culturals de la comunitat, mitjançant un vídeo que conté una sèrie d'imatges de gran factura i que va ser presentat en la seva versió alemanya i castellana.

El màxim responsable de turisme del Govern ha assegurat que ha rebut moltes felicitacions per part del sector per aquesta acció promocional a l'aconseguir que el tenista manacorí "sigui la imatge de les Illes Balears", i va posar com a exemple d'aquests agraïments el cas d'alguns touroperadors alemanys.

El conveni subscrit entre la Conselleria de Turisme i Rafel Nadal perquè representi la imatge turística de les Balears tindrà una vigència de tres anys amb una inversió de dos milions d'euros anuals en què s'inclou la memòria cau de l'esportista i les despeses d'emissió, es va detallar des de la Conselleria de Turisme.

Nadal va detallar que la temporada actual presenta "certes incerteses", pel que ha assegurat que "totes les mesures que es puguin fer en promoció turística calen". "Cal fer un esforç al mercat britànic i alemany", ha assegurat el conseller qui ha dit que la millor estratègia de màrqueting és l'emissió per televisió.

Contenido patrocinado