PALMA DE MALLORCA 14 Oct. (EUROPA PRESS) -
Gesa Endesa ha invertit quatre milions d'euros en la construcció de dos nous edificis dins del complex de la seu social de la companyia a Sant Joan de Déu, a Palma, destinats al personal d'operacions tècniques d'Endesa Distribució i Gesa Gas procedent de Son Molines.
Segons un comunicat, aquests dos nous edificis formen part del projecte de construcció de la segona fase del centre de treball de Sant Joan de Déu i estan a ple funcionament des del mes de juliol passat.
En total, aquestes construccions suposen 6.000 metres quadrats més d'espai per al personal d'Endesa. La primera d'aquestes naus, de 1.100 m2, està destinada a ús administratiu, mentre que la segona nau, de 1.880 m2, serà utilitzada com magatzem i vestidor, entre d'altres funcions. Els nous edificis, a més, tenen 82 places d'aparcament per a vehicles d'Endesa i pròximament s'habilitarà un nou aparcament per més de 500 vehicles.
El trasllat dels treballadors de Son Molines cap a la seu de Sant Joan de Déu significa tota una sèrie d'avantatges tant per als utilitzats com per a la companyia. El nou emplaçament aportarà millores importants des del punt de vista laboral del treballador, ja que es milloren els llocs de treball amb noves instal·lacions i mobiliari ergonòmic, així com la comunicació laboral entre el personal de la companyia i els tècnics i superiors, gràcies al fet que tots els treballadors es troben en el mateix edifici o en edificis molt pròxims un dels altres.