El Museu de Mallorca acollirà l'exposició 'Art i Vi a Mallorca'

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 15 octubre 2008 20:26

PALMA DE MALLORCA, 15 d'octubre (EUROPA PRESS)

La consellera d'Economia i Turisme, Isabel Oliver, la directora insular de Promoció Econòmica, Luz Iglesias, juntament amb el president de l'Associació de Taverners, Ramon Serballs, i el director general de Cultura, Pere Joan Martorell, van presentar avui al Museu de Mallorca l'exposició 'Art i Vi a Mallorca', així com la 'La guia dels vins de Mallorca'.

Així, més d'una vintena d'obres pictòriques, escultures i d'altres manifestacions artístiques que han inspirat la imatge de moltes de les ampolles de vi mallorquí estaran exposades en el pròxim 12 de novembre al Museu de Mallorca.

Així, Oliver va destacar l'"enorme importància" de la guia de vins a Mallorca, ja que és la primera que ofereix una informació "sistematitzada" de tots els vins que produeixen les 54 cellers de Mallorca.

La presidenta del Consell de Mallorca, Francina Armengol, inaugurarà demà l'exposició Art i Vi a Mallorca', que romandrà fins al pròxim dia 12 de novembre al Museu de Mallorca.

Contenido patrocinado